apie mane
apie mane
apie mane
Taigi,
kas ta Jonė?
Mes beveik garantuojame, kad jeigu matei Internete žodžius „bomba“ ar „bombinis“, tai tik Jonės dėka. Ji ta mergina, kuri šiems žodžiams suteikė naują prasmę.
Bet dabar šiek tiek apie jos istoriją.
Visų pirma, turbūt reikėtų paminėti, jog Jonė baigė komunikacijos bakalauro studijas Vilniaus Gedimino technikos universitete, kuris dabar vadinamas Vilniaus Tech. Studijų metu įsidarbino užu baro ir plakė kokteilius naktiniuose Vilniaus klubuose. Ir antrojo kurso metu prasidėjo Jonės kelionės po pasaulį. Pirmi skrydžiai lėktuvu, pirmos atostogos užsienyje ir pirmi užsienio darbai.
Viskas prasidėjo nuo Kalifornijos, tada Belgija, Portugalija, Ibiza, Dubajus, Kipras.
Keliavusi po pasaulį ir dirbdama aptarnavimo sferoje, nuo barmenės iki restorano vadovės, vieną dieną Jonė nusprendė, jog GANA. Reikia kilti karjeros laiptais ten, kur visuomet buvo pašaukimas – reklamoje.
Tuo metu Jonė buvo Dubajuje ir neturėjo jokių, visiškai jokių praktinių įgūdžių, kurių tokia sfera reikalautų. Na, gal kiek ir meluoja taip sakydama, nes Kipre teko būti atsakingai už vieno kokteilių baro socialinę mediją, tada ir atrado aistrą būtent tokio pobūdžio darbui.
Taigi, 2017 metais gavusi galimybę įsidarbinti į marketingo agentūrą ji ilgai nedvejojo. Nuėjo į darbo pokalbį pasakė jog nieko nemoka, bet viską tikrai išmoks. Darbą gavo. Prasidėjo jos kelionė nežinomame pasaulyje.
Jau po 3 mėnesių ant jos pečių buvo patikėta 10 skirtingų kompanijų socialinės medijos. Kaip ji pati sako „neturėjau laiko net kvėpuoti“, bet būtent tai ją išmokė laviruoti nuo vienos kompanijos balso, ant kitos, nuo vienos strategijos, prie kitos.
Jonė laviruodavo nuo susitikimų su klientais, fotosesijų kuravimo iki turinio rašymo ir ataskaitų ruošimo. Turėjo savo komandą su kuria darė tiek, kiek galėjo – maksimumą ir šiek tiek daugiau.
Bet atėjo laikas, kai agentūros vertybės pradėjo šiek tiek skirtis nuo jos ir ji pasuko skirtingais keliais. Tada ir sukūrė savo asmeninį prekės ženklą, kurį internete tikrai galite atpažinti iš tamsiai raudonos spalvos ir bombos paveiksliuko.Jį įkūrė 2020 metų Gegužės mėnesį ir Birželio mėnesį gyvendama Dubajuje turėjo jau 20 konsultacijų internetu su Lietuviška rinka. Tada suprato, jog tai yra būtent tai, ką ji nori daryti – padėti žmonėms suprasti su kuo yra valgomas Instagramas.
Suorganizavo savo pirmąjį autorinį seminarą internetu, netruko ilgai ir buvo paleisti bilietai į Bombinis Seminaras 2, kuriame dalyvavo apie 150 žmonių. Daug konsultacijų, nemažai skirtingų klientų, kvietimai vesti paskaitas leido jai suprasti, ką ji išties nori pasiekti su savo verslu.
“Aš noriu įrodyti kiekvienam, kad Instagramas yra ta platforma, kurioje galima parduoti. Metai asmeninių konsultacijų, man parodė, kad aš noriu dirbti su tais, kurie turi arba nori turėti skaitmeninį produktą ir jį parduoti Instagrame. Aš noriu išmokyti šią plaformą išnaudoti savo naudai ir pasinaudojus strategijomis ir puikia darbo struktūra sukurti online verslą, kuris užtikrins pastovias pajamas kiekvieną mėnesį.” – sako Jonė.
Per metus laiko ji investavo ne į vieną ir ne į dvi programas, apsilankė daugybėje mokamų ir nemokamų seminarų, o šiuo metu turi netgi dvi koučeres, nes žino, kaip svarbu yra kitų palaikymas.
Jonė nenustoja padėti visiems, kuriems reikia pagalbos, pasveikina kiekvieną savo naują sekėją instagrame ir atsako į visus jų klausimus, nes tiki, kad žmogus yra žmogui. Ir Instagrame tikrų žmonių mes galime turėti. Dabar Jonė įkūrė Bombinę Akademiją, kurioje sujungė tuos, kuriems ne tik reikia žinių, bet ir motyvacijos, o tuo labiau, žmogiško palaikymo.